آگهی اینترنتی، راهی ارزان و مطمئن برای فروش ملک

در گذشته نه چندان دور، هر کس که قصد فروش خانه اش را داشت ، به کسبه محل از میوه فروش گرفته تا بقالی و نونوایی می سپرد که اگر کسی را می شناسند که در جست و جوی خانه است به آنها معرفی کنند.

بعدها شغل معاملات ملکی به وجود آمد. آنها بودند که خرید، فروش، رهن و اجاره خانه های محل را انجام می دادند و در ازای جوش دادن معامله درصدی را نیز خود به عنوان پورسانت می گرفتند تا این که در نهایت روزنامه ها وارد میدان شدند و اقدام به چاپ تبلیغات ملکی کردند. مردم هم به سمت این نوع تبلیغ سرازیر شدند. به هر حال حذف شدن واسطه به اندازه یک پورسانت به نفعشان می شد.

آغاز تبلیغات ملکی در اینترنت

اکنون سال ها است مردم با تبلیغات سنتی و در روزنامه ها خو گرفته اند و از چاپ در روزنامه ها و سایر متدهای سنتی برای تبلغ ملک خود بهره مند می شوند. اما نباید فراموش کنیم که گسترش اینترنت و تکنولوژی روش نوینی برای تبلیغ پیش پای ما گذاشته است. این روش ها به دلیل مزایایی بسیار بسیار زیادی که نسبت به تبلیغات سنتی دارند، امروزه مردم بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند. باتوجه به این که در دنیای امروز استفاده از فناوری و تکنولوژی کمک حال بسیاری از مردم برای تبلیغاتشان شده است ، تصمیم گرفتیم تا شما را بیشتر با این تفاوت آشنا کنیم .

 

مزایای تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات امروزی و یا به قولی اینترنتی، مزایای بسیاری نسبت به تبلیغات سنتی دارند. از هزینه کمی که دارند گرفته تا مخاطبان بیشمارش. در ادامه این مزایا را برایتان می شماریم.

هزینه

باید بدانید که هزینه ای که تبلیغ در فضای سنتی دارد، از جمله تبلیغ در روزنامه ها باعث می شود شما هزینه زیادی را متحمل شوید. گاه به دلیل فروش نرفتن ملکتان باید در چند نوبت آگهی دهید که همگی این ها هزینه هایی است که بر گردنتان گذاشته می شود.

اما در سوی دیگر و آنچه در استفاده از تبلیغات اینترنتی رخ می دهد، هزینه بسیار کمی است که شما ملزم به پرداخت آن می شوید. حتی گاه پا از این هم فراتر می رود شما با پرداخت هیچ هزینه ای می توانید برای آگهی ملک خود، از آن استفاده کنید. در این صورت شما آزاد هستید که بدون پرداخت هیچ هزینه ای در چند نوبت متفاوت ملک خود را معرفی کرده و تبلیغ کنید.

داشتن عکس

در روزنامه ها نمی توان عکسی از منزل خود به چاپ برسانید. تبلیغ شما اندازه محدودی دارد که اگر بخواهید آن را تغییر دهید و تعداد کلمات را بالا ببرید، گاه هزینه شما چند برابر می شود که در مقایسه با تبلیغ در اینترنت می توانیم بگوییم که ضرر کرده اید.

در تبلیغات اینترنتی شما می توانید به راحتی تصاویری از منزل خود به مخاطب نشان دهید که این کار می تواند معرفی بهتری از ملک شما ارائه دهد. از طرف دیگر اگر کسی از روی عکس ملک شما را نپسندید دیگر نیازی به بازدید حضوری نیست که وقت شما هم با بازدیدهای پشت سر هم و خسته کننده گرفته شود.

آزادی زمان

تبلیغات سنتی دارای زمان هستند. یعنی شما باید در نوبت قرار گیرید تا اگهی چاپ شود و اگر قصد فروش فوری ملکی را داشته باشید، این تبلیغات نمی توانند به شما کمکی کنند. به هر حال روزنامه است و تعداد محدود صفحاتش. همین امر باعث می شود که شما مجبور باشید گاه چند روز منتظر چاپ اگهی شوید.

اما تبلیغات اینترنتی کاملا نقطه مقابل این اتفاق است. شما هر زمان که بخواهید، در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی می توانید در اینترنت تبلیغ کنید و اگر قصد فروش فوری منزلتان را داشته باشید این اگهی سریع شما را در این راه یاری می کند.

تاثیرات محیط زیستی

شاید با خود بگویید یک تبلیغ من تا چه اندازه کاغذ مصرف می کند و به محیط زیست آسیب می رساند اما این را بدانید که شما یک قطره از دریای تبلیغات سنتی هستید. تا وقتی باشند کسانی که در روزنامه ها املاک خود را تبلیغ کنند و صفحات نیازمندی ها را پر کنند، همواره درختانی هستند که قطع می شوند و آخر به روزنامه هایی تبدیل می شوند که سرانجامشان زباله دان است. اما اگر همگی تصمیم گیریم به چای چاپ تبلیغ در روزنامه، آن را در اینترنت منتشر کنیم دیگر صفحات روزنامه چاپ نمی شوند و درختی نیز قطع نخواهد شد. این تبلیغات اینترنتی نه تنها آسیبی به محیط زیست نمی زنند بلکه حامی آن نیز هستند.

تعداد مشاهده کننده های تبلیغ

نکته دیگر این که هدف ما از ثبت آگهی ملک این است که تعداد افراد بیشتری آن را ببینند. زمانی که ما در روزنامه تبلیغ می کنیم نمی توانیم متوجه شویم که چه تعداد تبلیغ ما را دیده اند، اما گاه تبلیغات اینترنتی این امکان را به ما می دهند تا تعداد بینندگان تبلیغ خود را بدانیم و متوجه شویم چند درصد از کسانی هستند که تبلیغ ما را مشاهده کرده اند، با ما تماس گرفته اند؟

گستره جغرافیایی

در تبلیغات سنتی همواره شاهد این امر هستیم که گستره تبلیغ شما حد و مرز جغرافیایی دارد.

یعنی اگر جهت درج آگهی آپارتمان https://www.sakenin.com/property/create/sell

تصمیم به استفاده از روزنامه را داشته باشید؛ در محدوده ای که آن روزنامه توزیع می شود، تبلیغتان قابل رویت است اما فضای اینترنت به شما این امکان را می دهد تا اگهی ملک خود را به تمامی مخاطبان عرضه کنید و دیگر هیچ محدودیت جغرافیایی برای شما وجود ندارد. در واقع چون اینترنت در تمامی دنیا قابل دسترسی است، تبلیغ فروش ملک شما نیز می تواند توسط تمامی مردم دنیا رویت شود در حالی که تبلیغات چاپی این امکان را به شما نمی دهد.

پیشنهاد آخر

در انتها سایتی را به شما معرفی می کنیم که هنگام فروش ملکتان، در کنار شما است و این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن 14 عکس و یا حتی فیلم ملک خود و ارتباط مستقیم با مشتری، ملک خود را بی واسطه بفروشید. سایت ساکنین در واقع سایت آگهی رایگان ملاک در تهران و سایر شهرهای ایران است.

ساخت و ساز، از سود تا ورشکستگی

داشتن سقفی بالای سر، نیازی است که هر انسانی به آن محتاج است. اهمیت مسکن تا حدی است که در شرایط جدید دولت ها نیز خود را مسئول این امر دانسته و برای آن برنامه می ریزند و قانون می گذارند و خود وارد عمل می شوند.

داشتن مسکنی مناسب در ایران به عنوان اصلی از حقوق شهروندی در نظر گرفته شده است و دولت ها برنامه های متعددی را برای آن تدارک دیده اند. اما باید بگوییم با وجود تلاش دولت ها، ارائه نامتناسب مسکن در کنار افزایش جمعیت در طی دهه های اخیر؛ باعث شده است مسکن از یک کالا مصرفی به کالای سرمایه ای تغییر جایگاه دهد.

در پی این امر، بازار مسکن با تقاضایی بیش از نیاز جمعیت رو به رو شده و بسیاری از افرادی که جهت خرید آپارتمان در تهران مراجعه می کنند، به واقع در جست و جوی سر پناه برای خود نیستند بلکه به چشم سرمایه گذاری به آن نگاه می کنند. همین امر منجر به بالا رفتن قیمت زمین شده و کار را برای سازندگان مسکن سخت کرده است.

تهران، پیشروی ساخت و ساز در ایران

پانزده سالی می شود که تهران پیشرو در عرصه ساخت و ساز مسکن است. در تمامی این سال ها از شمال و جنوب تا شرق و غرب تهران در معرض ساخت و ساز آپارتمان هایی است که هر روز باعث می شوند، گستره تهران بزرگتر از قبل گردد. با وجود این امر زمین هایی که تا پیش از این بیابانی بیش نبود امروزه با وجود شهرک ها و خانه سازی ها جزئی از تهران شده اند اما همچنان می گویند تهران با کمبود مسکن  مواجه است.

آیا ساخت و ساز به صرفه است؟

چند سالی می شود که بسیاری از سازندگان املاک تا حد بسیاری قید این کار را زده اند و سرمایه خود را جور دیگری به کار می گیرند. کاهش ساخت و ساز و سرمایه گذاری در این حوزه نشان می دهد که این بازار تا حد بسیاری با رکود مواجه شده است. بسیاری از این سازندگان مشکل خود را فروش خانه های ساخته شده عنوان می کنند و به همین دلیل علاقه ی خود را نسبت به ساخت و ساز از دست داده اند.

غالبا سازندگان قبل از ساخت و ساز حساب و کتاب می کنند که ساخت و ساز تا چه اندازه صرفه اقتصادی برایشان به همراه دارد. اما در سه چهار سال اخیر بازار مسکن با رکود مواجه شده و صدور پروانه ساختمانی به شدت کاهش یافته است. چندین و چند دلیل را می توان جهت کاهش ساخت و ساز عنوان کرد که در ادامه بازگو می کنیم:

کاهش قدرت خرید مردم

وقتی سازنده ای ملکی را می سازد با این امید این کار را شروع می کند که پس از اتمام کار آن ملک را فروخته و علاوه بر سرمایه اولیه سود پیش بینی شده نیز باز گردد. اما آنچه این روزها در بازار مسکن شاهد آن هستیم این است که به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، بسیاری از خانه های ساخته شده فروش نمی رود. در واقع نه تنها سودی به دست سازندگان نمی رسد بلکه سرمایه اولیه آنها نیز بلوکه می شود. همین امر یکی از مهمترین دلایلی است که سازندگان را از ساخت و ساز باز می دارد و قدرت ریسک آنها را کاهش می دهد.

افزایش هزینه ساخت و ساز

از دیدگاه دیگر علاوه بر کاهش قدرت خرید مردم، افزایش هزینه ساخت و ساز نیز دلیل مهمی جهت کاهش ساخت و ساز سال های اخیر می باشد.

افزایش قیمت زمین های جواز دار جهت ساخت و ساز، مصالح ساختمانی و همچنین دستمرد مهندسین و کارگران، همگی عواملی هستند که ساخت و ساز را کاهش داده اند زیرا این امر باعث می شود سود حاصل از ساخت و ساز کاهش یافته و برای سازنده توجیه اقتصادی نداشته باشد. به طول مثال قیمت زمین در شمال تهران آنچنان بالا است که سازنده با در نظر گرفتن هزینه ساخت ، مجبور است سرمایه هنگفتی را در این راه هزینه کند. با این تفاسیر در نهایت خانه ای ساخته می شود که به دلیل قیمت بالای آن فروشش بسیار سخت می شود.

در واقع بسیاری از سازندگان معتقدند قیمت تمام شده ساختمان بالا است و بین سرمایه گذاشته شده و هزینه ساخت، تعادلی وجود ندارد. بر همین اساس است که بسیاری از سازندگان ترجیح می دهند تا سرمایه خود را به بانک گذاشته و ماهانه سود آن را دریافت کنند. این اقدام به مراتب ایمن تر و بی خطرتر از ساخت و ساز است.

آیا ساخت و ساز در بازار کنونی منطقی است؟

به میان مشاورین املاک رفتیم و از آنها در خصوص این مسئله پرس و جو کردیم. آیا ساخت و ساز در بازار کنونی و شرایط امروزی به صرف است یا خیر؟ در بین مشاورین املاک در واقع دو دیدگاه وجود دارد.

عده ای از آنها می گویند با توجه به بالا بودن هزینه ساخت و در نهایت فروش سخت آپارتمان ها در بازار راکد کنونی، ساخت ساز پشتوانه منطقی نداشته و این کار اشتباه است. آنها می گویند قرار دادن سرمایه در بانک سود بیشتری برایشان دارد و ساخت و ساز را درست نمی دانند.

اما در میان آنها دسته دیگری نیز هستند که دیدگاهی خلاف دسته اول دارند. این مشاورین املاک می گویند شرایط بازار کنونی از گذشته بهتر است و نگاهی خوشبینانه به آن دارند. آنها می گویند سود حاصله از این راه در بدترین حالت 30 الی 40 درصد است و می گویند حتی داشتند سرمایه گذاران و سازندگانی که بیش از 200 درصد سود کرده باشند.

این عده می گویند حتی اگر نتوان این واحد ها را به فروش رساند می توان با اجاره آپارتمان و خانه در تهران ، باز هم به سود رسید. پس در هر حالتی سود از آن شماست.

در این بین اما باید با نگاهی آگاهانه و با پشتوانه منطقی به چنین راهی پا گذاشت. باید بتوان با قدرت پیش بینی کرد که آیا این مسیر می تواند به سازنده سودی برساند یا خیر. یه شما پیشنهاد می دهیم تا جهت شناخت قیمت مسکن در تهران ، برای آشنایی با شرایط، به سایت ساکنین مراجعه کرده و آخرین اطلاعات و اخبار حوزه مسکن را در این سایت جست و جو کنید.

 

ساکنین بهترین وب سایت پیدا کردن خونه تو وب

 به گزارش وبلاگ ساکنین

900.jpg

یکی از فایل های املاک کذایی را از قفسه بیرون می آورد و بعد از کمی جست و جو می گوید: آقای مهندس یافتم!

به ضرب الاجلی در پاسخ می گویم من مهندس  نیستم. اما او همچنان ادامه می دهد: یه مورد دارم اکازیون! مطمئنم همونی  هست که شما می خواین… این جملات، مهمترین دیالوگ دو هفته اخیر من است. بعد  از محل کار و قبل از اینکه به خانه برگردم، راهی بنگاه های مختلف املاک می  شوم. بعد از سال ها اجاره نشینی در پایتخت، قصد خرید خانه دارم. وارد بنگاه  می شوم. قرار است چند مورد دیگر معرفی کنند.

“اوضاع خرید و فروش خوب نیست.” این جمله  را یکی از مشاورین املاک می گوید… به این فکر می کنم که این جمله همیشگی  شان است. در ادامه با حالتی مطمئن توضیح می دهد: بهتر است سریع تر انتخاب  کنید. مثال هایی از جاهایی که با هم دیده ایم می آورد و می گوید: ممکن است  مشتری بهتری پیدا شود و صاحب خانه ها ملک را بفروشند. حالا امروز این مورد  را هم ببینید. من که فکر می کنم برای شما ساخته شده است.

راه افتادیم به سمت همان مقصد اکازیونی که  می گفت… پسرک در نهایت ربع قرن از زندگی را پشت سر گذاشته بود. در دل خدا  خدا می کردم بشود روی حرفش حساب کرد و مورد مذکور همانی باشد که می خواهم.  در طول مسیر هم مدام یاداوری می کرد که صاحب خانه بالاخره بعد از مدت ها  رضایت داده که خانه را به فروش برساند. می گفت تنها خودش است که قلق او را  می داند.

به مقصد که رسیدیم نگاهی به آپارتمان  انداختم. خانه از بیرون چنگی به دل نمی زد اما خب نمی بایست ظاهر بین بود!  بنابراین با دلی سرشار از امید به داخل آپارتمان رفتیم. سرتان را درد  نیاورم؛ از کل ویژگی هایی که مد نظر من بود و پسرک ادعا می کرد در فایل املاک مورد نظر موجود است، اتاق خوابی دل باز داشت و حدود متراژی که می خواستم!  نقشه خانه را نپسندیدم، ضمن اینکه آن جا آخرین واحد یک ساختمان چهار طبقه  بدون آسانسور بود.

واقعیت این است که پیش آمده فایل ملک خوبی  از طرف مشاور املاک پیشنهاد بشود، اتفاقا کم هم نبوده. اما اکثرا با بودجه  من همخوانی نداشته یا این که به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک نبوده است.  فکر می کنم اگر به نیاز مشتری بیشتر توجه شود، هم آن ها سریع تر به نتیجه  می رسند و هم ما! کاش روی هر فایل املاک به غیر متراژ، آدرس، تعداد خواب،  قیمت و… می نوشتند مناسب چه تیپ آدم هایی هست و مناسب چه کسانی نیست… کاش  مشاورین املاک کمی بیشتر روانشناسی می دانستند و نه با این پیش فرض که فلان  خانه را هم که چندان با معیارهای مشتری همخوانی ندارد نشان می دهیم، خدا  را چه دیدی شاید دلش را برد!

برای منی که از صبح تا عصر اداره ام و بعد  از آن تازه به غیر از هزاران مسئله دیگر باید به دغدغه پیدا کردن خانه هم  رسیدگی کنم، عدم توجه به این مسائل طاقت فرسا است و بعد از گذشت دو هفته  کلافه ام کرده است. البته قطعا کم لطفی است اگر همه را با هم قیاس کنیم…  شاید بچه های اداره راست می گویند که وسواسی شده ام. اما خودم فکر می کنم.  اگر موضوع اجاره بود داستان به کلی فرق داشت، انتخاب امروز من محل سال ها  زندگی، فضای استراحت و دورهمی های دوستانه آینده را مشخص می کند.

امروز کلافه تر از همیشه به خانه برگشتم  اما با همان خستگی تصمیم گرفتم فکری که مدت ها است در ذهن دارم را پیاده  کنم… فهرستی که از همان ابتدا باید می نوشتم… ویژگی های خانه ایده آل من با  توجه به امکانات موجود که شامل حداکثر میزان بودجه و وام بود. متراژ خانه،  طبقه، محله، نوع ملک، ساکنین، نزدیکی به وسایل نقلیه عمومی، تعداد اتاق و…  همه آیتم هایی بود که باید در نظر می گرفتم. ضمن اینکه باید راه حل های  دیگری را هم امتحان می کردم. شروع به نوشتن کردم. یادم افتاد که چند روز  پیش، صالحی نگهبان شرکت سایتی را معرفی کرده بود و لینک آن را برایم تلگرام  کرده بود. گویا خودش همین ماه گذشته از طریق این سایت اقدام به خرید و  فروش خانه کرده بود. واقعیت این است که چندان با تکنولوژی میانه خوبی ندارم  و همیشه روش های سنتی را ترجیح داده ام!

اما این بار پیام صالحی را باز کردم و روی  لینک سایت کلیک کردم. عنوان سایت این بود: ساکنین. از اسمش خوشم آمد!  محتوای سایت خوشبختانه ساده و کاربردی به نظر می رسید.

909.jpg

در صفحه اول سایت ساکنین با پرسیدن اطلاعاتی شامل: خرید و فروش خانه ، رهن، اجاره یا…. ، نوع ملک، انتخاب محله و حداکثر بودجه خرید، پیشنهادهای قابل توجهی می شود.

به خودم که آمدم دیدم خیلی جدی شروع به  سرچ و یادداشت مشخصات خانه های مورد نظر کرده ام. ساده بودن کار با سایت  مهمترین ویژگی بود که من را جذب کرد. چون نیاز به جست و جو و سر و کله زدن  زدن با سایت های پیچیده را ندارم. باید کم کم شروع به تماس گرفتن کنم.

راستش احساس می کنم قدرت انتخابم بالا  رفته و انگار این بار فقط من هستم که تصمیم می گیرم برای بازدید به کجا  مراجعه کنم و کجا نه. ظرف چند دقیقه با گزینه های متنوعی برای خرید خانه  مواجه شدم.

خدا را چه دیدید شاید زین پس به این فکر کنم که تکنولوژی آن قدرها هم چیزی بدی نیست

منبع : الماتو

خ مثل خانه

خ مثل خانه ،

رشد و نمو هر شخصی در خانه ای که زندگی می کند متفاوت است ، بسیاری از افراد یک جامعه اگر از نظر اجتماعی و اقتصادی و یا تحصیلات با هم متفاوت هستند و یا تربیت های گوناگونی دارند یکی از عواملش محله و یا خانه است که در آن زندگی می کنند چون بی شک وقت زیادی از عمر یک فرد در خانه است . ایستگاه تربیتی با حضور اعضای خانواده در خانه شکل می گیرد پس بنابراین حفظ ارزش های اخلاقی و یا حتی دینی و اجتماعی می تواند از بعد فیزیکی نیز به خانه مرتبط شود.

مشکلات خرید مسکن (خانه):  

در کشورهای مختلف خرید و فروش خانه و یا حتی اجاره کردن آن با هم متفاوت است و یکی از کشورهایی که مردم می خواهند خانه بخرند و زمان زیادی طول می کشد کشور ایران است با همه پس اندازها و سختی های که افراد متحمل می شوند حالا می خواهند یک خانه تهیه کنند ، شکل سنتی آن که هنوز هم باید اجرا شود و به کمک سیستم های آنلاین بیاید مشاورین املاک هستند . آنها متخصصین این رشته می باشند البته به خاطر اینکه افراد در خرید خانه بعدا دچار ترید می شوند یا از خرید خانه مورد نظر کمی پشیمان می شوند آنها را یعنی مشاورین املاک را مقصر اصلی می دانند .

خرید خانه از طریق سایت های آنلاین :

اتفاق جدیدی در کشور ایران می باشد  چند سالی است که چندین شرکت در قالب چند سایت که حالا اعتباری برای خود کسب کرده اند مجری خرید و فروش آنلاین شده اند البته آنلاین بودن خدمات مسکن مزایایی دارد … شما با هر بودجه ای که  عرف خرید یک خانه است ابتدا به دنبال محله هایی می گردید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد بنابراین ده ها فایل خانه را که برای فروش عرضه شده است را مشاهده می کنید با حوصله بیشتری می توانید آنها را قبل از مراجعه حضوری بررسی کنید . امروزه مراجعه حضوری هم وقت بیشتری صرف می شود و  هم هزینه هایی در پی دارد . سرویس های آنلاین کمک شایانی در زمینه تصمیم گیری درست یک فرد دارند.

افراد جامعه آیا در خرید مسکن موثر هستند؟

بی شک در همه شهرها در تمام نقاط دنیا مردم محله های یک شهر را طبقه بندی می کنند . و همیشه دوست دارند در محله هایی زندگی کنند که مشهورتر و امکانات بهتری دارد بنابراین افراد یک محله و منطقه می توانند نقش بسزایی در روند قیمت ها و شکل گیری امکانات آن جا نقش داشته باشند . معماری و ساخت و ساز خانه ها و افراد طبقه بالای اجتماعی و اقتصادی در محله هایی که در هر شهر وجود دارند این نقش را ایفا می کنند .

مشاورین مسکن:

شغلی که هیچگاه کم رنگ نمی شود چون همیشه افراد به داشتن یک خانه نیاز دارند و آنها در هر طبقه ای از جامعه باشند می توانند به افراد این سرویس را ارئه دهند . مشاورین که  در این حرفه فعالیت می کنند اگر بخوانند ماندگار باشند باید مانند همه شغل های دیگر نظر و اعتماد مشتریان را جلب کنند ونه اینکه فقط یک واسطه باشند باید اطلاعات درستی در اختیار مشتری و فروشنده قرار دهند و تا پایان یک معامله آن ها را پشتیبانی کنند که البته این مسئله در ایران به این شکل رعایت نمی شود پس بنابراین سرویس های آنلاین خانه از این خلع استفاده کرده و خود را به همین علت بیشتر و بهتر از خیلی از مشاورین املاک  در جامعه معرفی کرده اند .

سرویس های آنلاین برای مشاوره به مشتریان خرید خانه چه نقشی دارند؟ :

در ابتدای تصمیم گیری و بودجه بندی خانوارها این سرویس ها نقش بازی می کنند به طوری که مردم شروع  می کنند به گشتن  و می خواهند بهترین را با آن پولی که در اختیار دارند بخرند . بهترین ها زمانی کسب می شود که شما ده ها مورد را بتوانی به راحتی مشاهده کنی .. محله را .. امکانات را .. تعداد واحدها را .. و غیره و وقتی حضوری مراجعه می کنند بتوانند تصیم نهایی را با کمک مشاورین بگیرند . نقش سایت های آنلاین خرید خانه می توانند از این که الان در کشور است مهمتر شود یعنی زمانیکه با مجوزهای لازم از ادارات مرتبط مردم به آنها اعتماد کنند و راه و روش اساسی کشورهای توسعه یافته انجام دهند

سایت های آنلاین خرید فروش مسکن مثل : ساکنین می توانند یک شهرداری کوچکی باشند که خدمات زیادی را به افراد جامعه ارائه دهند و خود را در این زمینه توسعه دهند .

ساکنین  یک سیستم مناسب کاربر پسند راحت و مفید برای جستجوی ملک است .

از زمانی که مشاغل خود را در سیستم های آنلاین معرفی کرده اند هم هزینه های خود را کمک کرده اند هم مشتریان بیشتری کسب کرده اند و از هم مهمتر سرویس های رایگانی در اختیار صدها کاربر قرار داده اند که بتوانند مشخصات خانه خود را در آن جا قرار دهند و صدها کاربر که می خواهند این اطلاعات را مشاهده کنند .

منبع : وبلاگ مسکن تک

کاغذ دیواری با رنگ ملایم

به گزارش سایت اخبار مسکن

انتخاب کاغذ دیواری با رنگ ملایم برای انواع خونه ها با طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت مناسبه. استفاده از کاغذ دیواری هایی که هیچ طرحی ندارن و دارای رنگ های ملایم هستن برای تزئین دیوار خونه های مختلف با سبک های متفاوت مورد استفاده قرار می گیره. اگه به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش و ساده در خونه هستین از کاغذ دیواری هایی که رنگ ملایمی دارن استفاده کنین. کاغذ دیواری های ملایم که کیفیت خوبی دارن برای تزئین خونه های ایرونی طرفداران زیادی دارن.

کاغذ دیواری قابل شست و شو در خانه

به گزارش سایت اخبار مسکن

جنس و کیفیت کاغذ دیواری در زیبایی ظاهری اون هم بی تاثیر نیست. استفاده از کاغذ دیواری هایی که قابل شست و شو هستن باعث میشه کار نظافت دیوار به راحتی انجام بشه و زیبایی دکوراسیون داخلی خونه حفظ بشه. کاغذ دیواری های قابل شست و شو طرح و رنگ متنوعی دارن و در اتاق نشیمن و اتاق خواب خونه های مسکونی جدید مورد استفاده قرار می گیرن.

زیبایی منزل قدیمی با رنگ روغنی

 

به گزارش سایت اخبار مسکن

طراحی دکوراسیون داخلی خونه های قدیمی که معمولا با انتخاب سبک سنتی و ساده چیده شده فضایی متفاوت و منحصر به فرد داره. بر خلاف تزئین خونه های امروزی که از انواع دیوار پوش های چوبی، سنگی و آجری برای تزئین دیوار استفاده میشه، خونه های قدیمی با استفاده از رنگ های روغنی به صورت یکدست برای قسمت های مختلف خونه مورد استفاده قرار می گیره. رنگ های روغنی در خونه های سنتی و قدیمی طرفداران زیادی داره و با فضای سنتی و طراحی دکوراسیون داخلی خونه های قدیمی هماهنگی داره. رنگ فضای داخلی خونه های قدیمی بیشترین تاثیر رو در ایجاد فضایی زیبا و متفاوت داره.

خانه شیک با رنگ سفید روغنی

به گزارش سایت اخبار مسکن

خونه های امروزی و شیک با طراحی دکوراسیون داخلی ساده ای چیده میشن. تزئین ساده دیوار خونه های شیک با استفاده از رنگ های سفید روغنی رواج داره. استفاده از رنگ روغنی سفید باعث میشه فضای داخلی خونه های مجلل علاوه بر اینکه زیباتر بنظر میرسن فضایی آرامش بخش رو در خونه ایجاد کنن. استفاده از رنگ روغنی سفید در تمام دیوار های اتاق نشیمن خونه های شیک و امروزی نه تنها کسل کننده نیست بلکه فضایی روشن و دلباز رو برای ساکنین خونه ایجاد میکنه. استفاده از تابلوهای رنگی و مدرن میتونه انتخاب خوبی برای تزئین دیوار هایی باشه که با رنگ سفید پوشانده شده اند.

 

 

 

دیوار پوش شیشه ای در خانه مدرن

به گزارش سایت اخبار مسکن

تزئین خونه های مدرن با خونه های سنتی و کلاسیک متفاوته. یکی از وسایل تزئینی که در خونه های مدرن طرفداران زیادی داره و مورد استفاده قرار می گیره استفاده از دیوار پوش های شیشه ای است. دیوار پوش های شیشه ای زیبایی خاص و متفاوتی رو در خونه های مدرن ایجاد میکنن. از دیوار پوش های شیشه ای میتونین برای دیوار های مختلف خونه استفاده کنین. ترکیب دیوار پوش شیشه ای با رنگ هایی که برای دیوار خونه مورد استفاده قرار گرفته فضای داخلی خونه را از یکنواختی بیرون میاره. خونه ای مدرن که با رنگ های روشن تزئین شده در کنار دیوار پوش شیشه ای که رنگی هماهنگ با رنگ های به کار رفته در خونه داره فضایی هیجان انگیز رو به وجود میاره. استفاده از دیوار پوش های شیشه ای در خونه های مدرن پر کاربرد تر از خونه های سنتی است.

دیوار پوش شیشه ای در آشپزخانه نوساز

به گزارش سایت اخبار مسکن

یکی از انواع دیوار پوش های تولید شده که نظر بسیاری از افراد را جلب کرده دیوار پوش های شیشه ای با طراحی و رنگ های متنوع است. از دیوار پوش های شیشه ای برای تزئین دیوار قسمت های مختلف خونه بخصوص دیوار بین کابینت های آشپزخونه استفاده میشه. استفاده از دیوار پوش های شیشه ای فضای داخلی آشپزخونه های نوساز رو امروزی و مدرن جلوه میده. دیوار پوش های شیشه ای رنگ های متنوعی دارن که با توجه به رنگ کابینت و کفپوش هایی که در آشپزخونه استفاده شده انتخاب میشه. دیوار پوش های شیشه ای زیبایی آشپزخونه های نوساز رو دو چندان میکنه. اگر دوست دارین فضای داخلی آشپزخونه شما گرم و صمیمی باشه بهتره از دیوار پوش های شیشه ای که رنگ های گرم و شادی دارن استفاده کنین.